1. «Криголами»
На уроках української мови та читання
пропоную дітям спеціально психологічно обґрунтовані вправи, які
використовуються на початку заняття. Вони ламають кригу відчуженості, сприяють активізації роботи учнів на уроці,
допомагають організувати їх діяльність, створити атмосферу доброго настрою,
щирості, відвертості.
1.
Відгадайте загадку.
Прекрасна
дівчина прийшла,
Чудові квіти принесла,
Прикрасила сади і парки.
Як звуть цю гарну господарку?
(Весна)
2.
За початковими літерами дайте характеристику цій порі року, наприклад:
В
– весела, вітряна,
Е – енергійна, емоційна,
С – сонячна, святкова,
Н – ніжна, незвичайна,
А – активна, …
2. Вправа «Прийняття правил»
2. Вправа «Прийняття правил»
- Шановні учасники, пропоную вам прийняти правила роботи. Правила поведінки важливі в житті людини та суспільства. Вони допомагають регулювати взаємостосунки людей. Для продуктивної праці в нашій групі, щоб кожен учасник почувався комфортно і міг діяти ефективно, потрібно ухвалити свої правила.
Висловлюйте, будь ласка, свої пропозиції. (Наприклад: бути ввічливим; бути позитивним; не критикувати; говорити від свого імені; бути активним; бути толерантним; "піднята рука"; "стоп").
Вправа «Гронування»
- Я так зрозуміла, що в нас сьогодні має бути:
- Спілкування на основі довіри.
- Щирість – відверто висловлюйте свою думку.
- Активність – виявляйте ініціативу, щоб заняття було цікавим і динамічним.
- Принцип "Тут і Тепер" – нехай те, що відбувається тепер, на занятті, буде найголовнішим для вас і ви зосередите свої думки і почуття саме тут.
- Регламент часу – висловлюйтеся чітко і лаконічно, це сприятиме конструктивній взаємодії учасників.
- Доброзичливість – будьте позитивними, адже це головний принцип педагогіки.
- Знову ж таки, такі і інші правила поведінки ми можемо встановлювати на будь-якому уроці, виховному заході, або навіть на батьківських зборах.
Немає коментарів:
Дописати коментар